"Doar două lucruri sunt infinite, universul şi prostia umană, însă nu sunt sigur despre primul."
Albert Einstein


Din capul locului trebuie sa se stie ca aici e un blog pentru prieteni! Nici vorba nu se vrea un spatiu pentru rafuieli personale, batjocura, derbedei, retete culinare si vanzari auto.
Aici venim doar sa ne radem si sa ne simtem bine!

Cum functioneaza...

Toti avem un prieten apropiat care a comis cu voie sau fara de voie o trasnaie. De care am ras cu lacrimi si sughituri! Doar ca asta se intampla in cerc restrans... De ce sa nu globalizam fenomenul? Rasul are doar nenumarate proprietati curative...
Deci nu mai radeti singuri! Luati-va inima in dinti si trimiteti povestea trasnaii prietenului dumneavoastra, evident ideal ar fi insotita de o poza, la ceamaiproastacunostintaamea@yahoo.com!
Istoria va fi publicata ca post independent aici. Si va putea fi comentata de toata gasca!

Se impun cateva precizari! Nu se admit injurii si obscenitati! Raspunderea pentru continutul si veridicitatea povestilor va apartine in exclusivitate!

marți, 8 iunie 2010

Alibi stomatologic

Simt cum ma cuprinde fericirea pana in varful unghiilor mele proaspat taiate. De la picioare. Peste cateva ore ma duc la dentist! Nu. N-am nimic. Temperatura e normala, nu merg pe jos, deci soarele fierbinte nu-mi putea afecta neuronul stingher dar viril.
Dupa multe luni chinuitoare - detaliile dureroase, frustrante si penibile nu au, cel putin deocamdata, loc in istoria de fata - voi avea toti dintii!!!
Diseara limba mea cea vesnic neastamparata va fi in sfarsit strunita de o dantura noua si impunatoare. Graiul articulat si lipsa coltilor metalici ma vor indeparta cu o treapta de regnul animal sporindu-mi aspiratiile timide spre umanitate. Caut deja un subiect vesel de care sa pot rade cu toata gura. Nu-mi fac griji, in lipsa unui banc bun ramane oricand uitatul in oglinda...
Intamplarea face sa locuiesc in apropierea unei policlinici stomatologice in care functioneaza un cabinet de urgente care nu rezolva doar urgente. Deci se presteaza noaptea...
Orele trec. Sala de asteptare e, ca de obicei, deprimanta. Un minim respect pentru durerea imprastiata din belsug pe fetele schimonosite ale colegilor de suferinta m-ar obliga sa-mi sterg ranjetul de satisfactie - zambet urmand a se numi ulterior... Nu mai sunt in stare. Pe la 11 usa cabinetului imi asculta ruga fierbinte si se deschide ca pestera lui Ali Baba. Vocea doctoritei ma smulge dintre falcile umflate, puroiul suculent si gemetele sfasietoare.
Ma infig curajos in scaunul de tortura si-mi astept rasplata chinurilor prometeice.
Cand... Pestera se casca abuziv si fara programare. O aparitie blonda imi modifica pe loc ritmul cardiac. Lejer trecuta de 30 de primaveri, tinuta sport, zambet complice, privire dezinvolta. Doctorita rade si ma roaga s-o mai pasuiesc doua minute. Cedez fireste locul doamnei. Fara o vorba, tamponeaza abundent gingiile rozaliu-pofticioase ale silfidei cu dezinfectant stomatologic. Femeia se ridica, multumeste si pleaca.
Ma asez la loc. Privirea mea intrebatoare e satisfacuta fara intarziere:
- Doamna si-a terminat lucrarea de doua luni.Sotul ei stie insa ca mai dureaza cel putin doua. De cateva ori pe saptamana trece seara pe la mine s-o dezinfectez. Isi pupa afectuos fraierul de acasa mirosind a dentist si scapa de orice banuiala... In plus dobitocul trece in fiecare luni si plateste tratamentul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu